A rainy day

Precis i samma stund som jag satte mig vid datorn för att få min morgonfix öppnade sig himlen och ett sjufall började falla ner. Jag som hade vidlyftiga planer på gå den långa vägen till affären (tar en trekvart) och få lite lätt motion samt frisk luft på kuppen. 
...Min morgonfix består av en bunt bloggar samt aftonbladet.se och gp.se. Me needs it and me wants it. 
Hade verkligen också behövt gå till affären och handla viktiga saker som juice, vindruvor och nötter - gott tilltugg som behövs i och med att idag SKA jag plugga!
Men fan vad vädret förstör hela grejen och jag som redan sovit bort halva dagen. Jippi. Not...
...Är redan på pissigt humör inför morgondagen: work all day...crap...

Bakgrundsmusik: "Trigger" - In flames


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0