Crazy cat

260095-29

Kan ju lugnt säga att lillan återfått all sin energi och använder den flitigt för att få mina andra vuxna katter att leka med henne. Ser väldigt roligt ut när katterna springer runt i lägenheten och den lilla efter. I synnerhet som att hon är pytteliten jämfört med de andra klumparna. 

Idag gör älskling sin sista tenta så vi har tänkt att fira med bio. Och kanske en smarrig baguette däremellan. Måste dock hinna gå runt i stan och betala mitt kårkvitto. Som jag för en gångs skull inte har tappat bort.

En sak som jag inte förstår är vad alla saker som jag tappar bort tar vägen. Jag börjar tro på reklamen, det bor en flodhäst i väggarna som kommer fram på natten som äter upp viktiga papper, räkningar och gömmer nycklar. Med tanke på vad jag brukar slarva bort låter det väldigt orimligt att jag lyckas med detta själv - varje jävla morgon. 

Bakgrundsmusik: "Teething" - Deftones

...But that's too bad you get stuck with whores
Look at yourself you ain't no genius...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0