Fredagskväll

Efter allt hypande (i mitt huvud) ställde arbetskamraten jag skulle ut med in och det blev en hemmakväll. Again. Hade nästintill spatt förra helgen för att jag inte kom iväg någonstans och jag känner likadant ikväll (i mindre omfattning dock). Naturligtvis hör en annan vän av sig när det är på tok för sent att tänka på att göra sig i ordning (jag skulle behöva skrapas för att anses ren och jag klarar inte av att göra mig i ordning *flämt* "snabbt" som i min värld inte direkt betyder snabbt, bara under två timmar, eh kanske). Så tji fick jag. 
Som salt i såren ska jag jobba två nästkommande helger. Skitkul. 

Senaste kortisonkuren har förresten gjort susen och kattens ögon mår bättre. En vecka kvar med salvan och förhoppningsvis kommer inte infektionen tillbaka!

...And oh yeah, min fot är fortfarande grön och min lilltå är svartlila på sina ställen och småsvullen. Och ja, kan fortfarande inte ha högklackat. Vilka bekymmer man har... *himlar med ögonen*

Kommentarer
Postat av: Jenny/Katthemmet Kompis

Tack för dina kloka tankar, Anna! /Jenny, Katthemmet Kompis.

2007-08-04 @ 19:31:45
URL: http://www.katthemmetkompis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0