Hemtentautlämning idag

Ångrar bittert att jag inte genomförde den här hemtentan på vårterminen som alla andra för omtentan innebär att jag måste läsa ett långt regeringsdokument på hundra sidor noggrannt istället för att skumma som den förra hemtentan hade tillåtit.
Å andra sidan var jag faktiskt sjuk (rejält) och inte bara lat så det hade inte varit bra att skriva då för jag blir virrig och oseriös (mer än vanligt) när jag har feber och är trött hela tiden. Då hade jag bara försökt och fått U pga att galenskap framgick i texten på ett explicit sätt istället för referenser till kurslitteraturen.
...En del lärare finner mitt babblande charmigt och det är ju oftast grundat i befintliga teorier toppat med min egna logik men det som är lagom och lite personligt när jag är frisk blir helt too much när jag är virrig och sjuk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0