If you can dodge a wrench you can dodge a ball

Idag:
- Äta frukost
- Duscha (och reda ut råttboet till hår)
- Shoppa väska och kalender
- Plugga lite författningspolitik
- Träffa syster och äta
- Handla mat
- Tvätta (kanske)

Såg Dodge Ball på tv igår. Så jävla rolig. Kom inte ens ihåg att Hasselhoff eller Chuck Norris är med.
...And oh yeah FPP blev en jättelugn kväll. Kände mig helt handikappad i J:s korsett, men samtidigt vilken jävla midja man fick! Men orkade inte festa runt efter fredagskvällen. Shit vad gammal man har blivit om man inte orkar två kvällar i rad.

Peter La Fleur: [after Patches hits Justin in the face with a wrench] Yeah, uh, Patches... are you sure that this is completely necessary?
Patches O'Houlihan: Necessary? Is it necessary for me to drink my own urine?
Peter La Fleur: Probably not.
Patches O'Houlihan: No, but I do it anyway because it's sterile and I like the taste.
Peter La Fleur: ...Okay. 

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej gumman!
Har svarat på dina kommentarer i min blogg:-) Roligt att du läser och skriver. Hoppas du har en fin dag med shopping och lunchande;-) Här borrar de och har sig utanför och jag har torkat och haft mig... Fyndade MASSA fina loppisfynd igår och har pysslat nu igår eftermiddag, kväll och idag. Sååå kul:-) Känns som jag har två hem och det har jag ju också... Hmm, kommer på lördag.
Vad sugen jag blev på pannkakor nu då jag läste ditt inlägg från häromdagen på nytt. Hade tänkt jogga, men ska nog öva sång istället och kanske göra pannkakor;-)
Soon ses vi!
Kram
/E.

2007-08-27 @ 14:33:02
URL: http://www.elinakarsna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0