Jävla tur

Mailade min lärare förra veckan om lite frågor kring hemtentan b.la om man skulle använda 1.5 radavstånd. Hon brukar vilja ha detta när vi gör inlämningar men jag tänkte fråga för säkerhets skull. Hann dock aldrig få svar men antog igår kväll någon gång runt halv två att det var okej för jag orkade inte ordbajsa mera. 

Idag gick jag upp för att putsa vidare på texten och komma på en bra avslutning. När jag öppnar inkorgen ser jag dock att jag NU fått svar och hjärtat börjar banka fortare. Fan om hon skriver att det INTE är okej med det radavståndet har jag en timma och en kvart på mig att producera mer text. satan satan SATAN.
...Hon skrev dock att det bara var bra för då är texten mera läsvänlig. (Ibland har jag tur...!)


Kommentarer
Postat av: Elina Karsna

Hej sweetie!
Tur hade du:-) Hurra! Så tentan är inne nu? Tycker att din nya look på bloggen är superfin! Dots it is... Tycker att bilden du hade häromdagen är fin. Minns inte hur den ser ut, mer än att den är fin:-) Men bilden du har nu bryter av snyggt mot det som du kallar "sockersött".
Här sitter jag efter en natts jobb och känner mig småseg. Halvmolnigt ute och massa hösttankar i huvudet... Miss you babe!
Stor hug
/E.

2007-08-20 @ 15:15:05
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0