Libresse Design edition

Ingenting, INGENTING kan göra det roligare att ha mens och speciellt inte att blöjförpackningarna (ja, jag anser att bindor är blöjor i miniformat) kommer i färggladare paket!

Är det meningen att de grälla färgerna ska förblinda mig så mycket att jag glömmer de vidriga kramperna som min stackars lilla livmoder genomlider eller antar Libresse helt enkelt att vi tjejer är så jävla ytliga att designbindor kommer bli nästa innegrej (ungefär som mikrosmå hundar eller stora solglasögon) och därmed få oss att glömma smärtan som mens innebär för att bindorna är så coola (?) ...chica (?) ... sköna?!?!

Kommentarer
Postat av: evans

Jag skrev precis ett inlägg om det! Kolla in min blogg (ok, jag gillar inte när jag själv får kolla-in-min-blogg kommentarer), men det var lustigt att vi skrivit om samma sak :)

2007-08-12 @ 23:15:09
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0