Minttu made me do it

            260095-27

Fredagens bravader:
- Bråkade med en idiotgubbe.
- Bodyshottade med A:s urringning.
- Spydde i handfatet när jag kom.

Så eh, min "lugna" utekväll blev inte så lugn som jag hade tänkt mig. Men roligt hade jag. Då jag har oturen att bli en babblande idiot när jag är gladfull var jag säkert riktigt pinsam på alla sätt och vis men det man inte minns har inte hänt. Så det så. 
Inser dock hur jäkla mycket "hårdare" jag var förr i tiden då jag kunde shotta hitan och ditan utan några problem. En shot med minttu ställer till en hel del numera. Jag har uppenbarligen lagt av mig.

Silverlining:
Fick ett vackert fint kort på Marilyn med massa text och tankar inuti från Elina. Numera när allt är elektroniskt glömmer man hur roligt det är att få "riktig" post. Gjorde lätt min fredagsmorgon! (Tack gumman!!!)
Det och en gigantisk pannkaksfrukost...

...Men FPP ikväll och med tanke på att jag ska klämma in mig i J:s korsett som egentligen är lite för liten för mig kan jag fan inte rumpa omkring med mer alkohol i ådrorna än blod ytterligare en kväll. Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0