My precious

Efter att ha blivit runtskickad ett tag på supporten blev jag informerad om att jag måste pallra mig till ett serviceställe och visa upp datorn så får de avgöra om skadan faller under garantin. Vilket jag verkligen tycker (och hoppas) att den gör. Sedan var jag tvungen att ringa till ett annat ställe och för att få tag på en kopia på mitt avtal och faktura. Trevliga människor i telefon men frustrerande att dra hela historien om och om igen för att till slut hamna på rätt avdelning. 

...Ser verkligen fram emot att kånka iväg älsklingen och visa upp den för någon tekniker (nörd) som kommer håna mig för:
A) ...jag får skylla mig själv och skadan går inte under garantin. *insert evil nerd laughter*
B)...jag är helt okunnig när det kommer till datorer, särskilt min egen. *insert evil nerd laughter*

Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0