Should I kill or should I be left behind?

Känner mig på krigsstigen idag. Bitter över vissa saker i min tillvaro som började med att jag blev väckt halv sju imorse (jobbet) trots att jag sagt flera gånger under veckan att just den här veckan är det ledighet som gäller. 
Söndagsmiddagen hos farmor och farfar flöt på riktigt bra däremot och farfar mår bättre. Och hans nya hörapparater fungerar mycket bättre, han kan hänga med ordentligt i samtal och känner sig inte utanför längre. 

Nedräkning:
Ska jobba åtta gånger till på schema innan jag är "klar".

Minus:
- Älskling ska åka hem en vecka. (Fast egentligen är det bra för att jag behöver plugga till omtenta.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0