Suffocate me with a whisper

Allt nattjobb fuckar till min hjärna och som smöret på moset (?) måste jag jobba dag i helgen vilket jag ser fram emot ungefär lika mycket som att operera mig själv i örat med en rostig kniv. 
...6 dagar kvar på schema!

Efter bränderna häruppe fick jag en lapp (massutskick) av mitt bostadsbolag (Stena fastigheter) att de ska öka på bevakningen i området. Lite sent påtänkt kanske men det kan ju inte skada. 
Satt i natt och tänkte att jag måste köpa en kattkorg till för om det händer något har jag inte nog med burar till flocken (3 st) om jag skulle behöva ta ut dem och mig fort som fan. Gillar inte att behöva fundera i dessa banor men årets händelser har blivit lite kaka på kaka.. enough is enough is enough. 

Plus i kanten:
- Satte igång med pluggandet igår kväll. Hann med tre (effektiva) timmar innan hjärnan lade av och tv:n kallade.
- Utgång med Martina idag. Fet mat+öl=yum yum! 

Häpnadsväckande:
- Sminkar mig kanske en gång i veckan (om ens det), har en riktig slackerperiod nu, så jävla skönt!
- Är numera (extra) huvudbonadsfrälst med armekepsen som högst i topp!
- Har bestämt mig för att börja gymma. Hu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0