Torsdag

Har lyckats montera upp en Billyhylla som fyllts på med böcker och pryttlar. Den andra är på gång, så att säga. Men jag har massa saker som måste slängas först och min rygg har värkt sedan mina och fars Ikea-eskapader. Jag vet hur man ska bära och lyfta rätt men ibland går det bara inte.

Har börjat komma in i skolgrejer igen, har ju en del att ta igen och fixa innan nästa kurs börjar och min plan är att alla rester ska vara gjorda då det är dags för HT 07.  Hörde av mig till expeditionen idag och anmälde mig till en tenta samt kollade datum för en hemtenta (utlämning/ inlämning) som jag måste ta igen. 

För en gångs skull har jag haft en lugn sommar med hygglig ekonomi och mindre jobb och jag känner mig stresståligare än någonsin. Nästan så att jag ser fram emot att börja gå på föreläsningar igen och diskutera min (förra) klass inkompetens med Helena. Then it's really bad. 
Men mitt sommarjobb ger mig ingen intellektuell stimulans överhuvudtaget så efter varje sommar känns det som om jag blivit dummare. 

Bakgrundsmusik: "Lil boots" - Pet

Dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0