And on we go

Släpade mig upp ur sängen imorse och gjorde mig i ordning och släpade mig sedan till skolan där större delen av grupphandledningen ägnas åt att diskutera folks transkriberingar från intervjuer de gjort. Jag, som inte gjort några, och dessutom skickat in min uppsats sent fick ingen feedback (var dock väntat). Gav en hel del vettiga synpunkter själv och insåg, lite krasst, att grupphandledningarna bygger mitt ego - det är givande att ge allt denna kurs och begrava mig i tidigare forskning och rabbla metodpraktikan och vara påläst. Står dock fast vid ståndpunkten att grupphandledningarna, hittills, inte har gett min uppsats särskilt mycket. Men det är en orsak att inte sitta framför datorn hela dagen eller med näsan i böckerna iklädd myskläder.

Ska jobba natt inatt så jag borde äta en ordentlig middag och lägga mig och sova. Som jag borde ha gjort för längesedan men istället har jag suttit och tittat på Grey's anatomy (season 4). Underbart lätt att fastna i serier. Vilken lättja.



Kommentarer
Postat av: Elina

Hoppas du får en bra natt!

/E.

2007-12-04 @ 20:08:54
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0