Cablecat

Det märks att M inte är hemma, för katterna löper mera amok än vanligt. Jag och begreppet kattuppfostran går väl inte helt hand i hand. Fria själar och så vidare. Samt att jag faktiskt inte bryr mig (tills de börjar tugga på sladden till mac:en). M får dock gärna försöka att inpränta lite vett i deras kattskallar, han anser att man(i egenskap av katt) inte ligger på köksbordet när vi äter. Implementeringen av den regeln går dock lite långsamt då jag inte orkar bry mig när han inte är här. So, the cats roam free. Hittade mellersta odågan begravd i kabelhögen runt modemet när jag kom hem:


Är dock måttligt förtjust, för kissen har tuggat sönder en del sladdar sedan han flyttade in. Som nätverkskabeln till modemet samt min mobilladdare (twice). Men det är ändå lite av katt-charmen.


Kommentarer
Postat av: Naken

När H&M inte är hemma dansar katterna på bordet! Eller hur det nu var :)

2007-12-30 @ 02:35:33
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0