It's been a long time coming, it is the way it's gotta be

image144

TODAY is a good day:

- Free books is the shit. Mailade en forskare om hennes avhandling (som jag inte hittade online i fullt format) och hon skickar den upptryckt till mig gratis för hon anser att hellre än att exemplar ska stå och damma så kan lika gärna de komma till nytta. Är nördigt intresserad av hennes forskning utöver uppsatsen så det kändes grymt att öppna inboxen!

- Me so healthy. Nästan that is. Mycket av min energi kanske ska tillskrivas de Ipren som M tog med sig igår men jag väljer att ignorera det.

- Okej okej, säsong två av Dexter artar sig. Faktiskt. Har dock bara hunnit med fyra avsnitt hittills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0