Last night was a blast

Förfest & FPP igår kväll:
260095-159260095-160


Att klä upp sig i goda vänners lag och bittert klaga på kassa dj´s medan man fyller magen med alkohol är underskattat och underbart roande. Vaknade upp bredvid J imorse och hade faktiskt inte snott täcket som jag har en tendens att göra när jag sover med folk. Botade bakfyllan med pizza och cola och låg resterande av dagen draperade över soffan och sängen. 
Roade oss att titta på MTV som listade 40 av de sämsta metallåtarna och som sedan körde program om Metallica. Störde mig dock på att Manowar hamnade långt ner på listan medan listan toppades av Europe "The final countdown". What the hell?
Europe har väl aldrig gjort aspirationer på att ens klassificera sin musik som 'metal' och den låten är visserligen inte direkt bra men åtminstone inte värd förstaplats medan Manowar hamnade på plats 28. Hallå?!
Finns det något äckligare än Manowar som struttar omkring barbröstade och/ eller i höftskynken? Och bra musik gör de definitivt inte. Men roligt program var det iallafall.

Sämsta men roligaste låten (i mitt tycke) för dagen:
Warrant - "Cherry pie". 

Notera låtraderna:
Swingin in the living room
Swingin' in the kitchen
Most folks don't
Cause they're too busy bitchin'
Swingin' in there
Cause she wanted me to feed her
So I mixed up the batter
And she licked the beater


Hade jag orkat/ kunnat/ velat rulla runt på golvet och skratta tills jag tappade andan hade jag gjort det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0