Packråtta

... är precis vad jag är. Min klädkammare är fylld till bredden och på höjden också den delen. Har en dragning åt fuskpälsar och skor, en ganska stor dragning faktiskt. Men ibland köper jag saker som jag inte använder särskilt frekvent vilket leder till utrensningar där en del hamnar på tradera. Och jag har tänkt (länge) att jag ska sälja min vita fuskpälsjacka som får mig att känna mig som en polsk hora (i svaga stunder). Men det gick bara INTE! Jag fotade den och la in bilden på datorn och skrev annonsen men kunde bara inte klicka på knappen! 
Jag älskar ju den, egentligen. Faktiskt. DAMNIT!

Fyra par skor och lite annat smått och gott åkte upp iallafall. Vill egentligen inte hålla på och feppla med Tradera och dumma köpares frågor men ska m:s saker få plats i februari gäller det att rensa REJÄLT!
... Har massor kvar som ska fotas och läggas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0