Piercing?

Ska med Martina och pierca mig i januari. Står och väljer (som vanligt) mellan ett par alternativ. Ett är septum (faktiskt). M är inte vidare förtjust i tanken men sådant har aldrig hindrat mig. Har ju en del gamla piercingsmycken liggandes så jag testade:


I dont know alltså, men lite charmigt är det. En stor del av förtjusningen ligger i att det är superduper enkelt att köpa ett smycke som man kan "flippa" upp i näsan så piercingen inte syns = inga jobbiga diskussioner med farmor och farfar. Jag har dessutom alltid gillat septum, det kan vara skitsnyggt.

Btw, dagens roligaste: Mellankatten slog huvudet i mitt vardagsrumsbord, som har en glasskiva i mitten, han försökte komma åt en sladd som låg ovanpå bordet. Skitroligt, i synnerhet när han inte verkade fatta vad som var problemet och stirrade perplext upp på glasskivan. 

Kommentarer
Postat av: hana_caena

självklart var det lite charmigt med septum!
tror dock att du kanske ska försöka med en ring med mindre diameter.. det har ju kommit ner till 7mm nu så det kanske skulle se lite bättre ut..
sen beror det ju självklart på vilken tjocklek du vill ha också.. =P

själv e ja übersugen på en vertikal labrett.. =P
till födelsedagspresent!

2007-12-15 @ 16:41:40
URL: http://www.10kvadrat.blogspot.com
Postat av: Nancy

H: Det var den enda ringen jag hade hemma som jag fick upp :) Men jag förstår totalt vad du menar...Oh där ser man! Självklart tycker jag att den vertikala labretten är en skitsnygg piercing!

2007-12-15 @ 18:07:25
URL: http://negativenancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0