Senil ungdom

Lyckades fibbla bort handledningsdatumet i skallen och ersatte det tydligen med ONSDAG istället för TISDAG. Min text, som skulle varit inne imorse så att alla deltagarna kunde läsa, kom in i kväll med en ursäkt fastklistrad på. Jag kommer alltså behöva gå upp vid vidriga halv sju imorgon och närvara på ett möte där jag inte kommer få någon kritik alls. Jag känner mig redo att dunka huvudet i väggen - att vara senil vid 23 års ålder är inte särskilt roligt.

...Min hemtelefon har lagt av, igen. Samtalen går fram och den ringer men sedan bryr sig inte handenheten om att jag försöker "lyfta" på luren. Tydligen är den knappen bortkopplad. Jag svär, ingenting är säkert sönder, den bara jävlas med mig. This is not a good day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0