Skoltrött

Okej, jag erkänner, jag är så trött på min uppsats att jag spyr. Och det är människornas fel, helt och hållet. Att försöka hitta deltagare till min studie har tagit musten ur mig. Istället för att ägna tiden åt att läsa och skriva har jag fått jaga folk som en skållad bäver och säkerligen har minst halva (!) tiden hittills gått åt folkjagande. Det är inte roligt längre. Överhuvudtaget. Och det finns ingen axel att luta sig emot för man är ensam författare och ja, fy fan vad trött jag är. Så utomordentligt trött.

På måndag har jag mini-opponering med min handledningsgrupp och gud vad jag önskar att jag hade sagt nej. För min TF-del driver mig till galenskap. It's just to much. Så istället för att engagera mig har jag suttit halva morgonen och proppat i mig pepparkakor och gosat med katterna i soffan. Nancy, oseriös är ditt mellannamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0