All work and no play makes Nancy go crazy

Efter allt skolarbete som hållit mig asocial hela veckan avslutar jag det hela med att jobba större delen av fredag, på ett morgon/ förmiddagspass dessutom. Jag hatar att jobba morgon! Hatar att gå upp tidigt! Hatar att försöka sysselsätta mig under dagen med städning för att alla gäster är på DC. Kommer väl bli bullbak igen om ingenting annat är planerat. Hursomhelst.

Njöt verkligen av träningen igår. Efter ha bygggt upp spänningar i hela kroppen under veckan var det otroligt skönt att få slita lite. Lärde mig dock en läxa och tänker inte gå till gymmet sju på kvällen mera. I helvete vad knepiga människor det finns därute och efter klockan sju samlas alla på mitt gym. Nåja, I got what I came for - a good nigths sleep. Om jag bara hade sluppit gå upp idag vid sex....

Kommentarer
Postat av: Elina

Nu har jag vaknat;-) Klockan är efter elva på förmiddagen. Hoppas du har det mys på jobbet med bullbak eller vad det nu blir! Själv ska jag iväg på julmarknad... mysigt!

/E.

2007-11-02 @ 11:16:29
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0