Coconut

Jag har en aversion mot kokos. Har aldrig gillat Bounty, dricker inte Malibu och äter definitivt inte mat med kokosmjölk i. Kokos indraget i choklad eller varm kokosmjölk växer till tuggor i munnen och jag klarar inte av att svälja. Men, i min motvalsiga natur så gillar jag kokos som kommer direkt ur kokosnötter. 
När jag och M handlade senast köpte jag en kokosnöt som jag sedan knäckte idag och skalade och skar ut innanmätet. Har pillat i mig bit efter bit efter bit, och det är fruktansvärt gott. Jag gillar att sitta och småsnacksa på saker, antingen till te, eller en god film eller som side-snack när jag sitter framför datorn. It's good shit med andra ord.

260095-129


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0