Favoritbloggarna - rena heroinet

Att det är beroendeframkallande att skriva en blogg är glasklart, för stort engagemang leder till galenskap och jag har läst flera gånger på bloggar hur personerna ifråga ändrar på sina vardagsrutiner till något som låter bättre att skriva om. 
Anyways, det riktiga knarket för mig är snarare alla det där bloggarna som man kollar in varje dag, minst lika viktigt som att äta frukost och ta på sig kläderna. Folk skriver om det mest personliga och lurar in läsarna i deras liv och naturligtvis blir man helt hooked. Som en dokusåpa, fast mer legitim och snaskigare, det är ju annat när det är "äkta" och "vanliga" människor. Inte sådana som fejkar vadsomhelst framför kameran.

För ett tag sedan tog jag bort en blogg från favortlistan för att jag tyckte att personen ifråga blev helt knäpp till slut och vädrade lite tråkiga åsikter som inte föll mig i smaken. Räknade dock inte med abstinensen - även om jag tycker personen är dum i huvudet är jag fortfarande sjukt nyfiken på de senaste posterna.

Avvänjning?!

Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-22 @ 12:43:23
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: liza

Men I know! Jag gjorde exakt samma sak! I don't know what to do..... teh angst.

2007-11-23 @ 10:38:11
URL: http://0taxidermy0.blogspot.com/
Postat av: Hosanna

*hehe*

2007-11-23 @ 15:48:13
URL: http://hosannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0