Forever in debt to your priceless advice

Den här dagen suger. Hästpung. Kändes redan tungt att gå upp imorse. Släpade mig till datorn och slängde iväg ett meddelande till min handledare som ställde in mötet imorgon. Jag har inte hunnit arbeta med uppsatsen i helgen så det kändes onödigt att gå dit och diskutera samma text som förra gången. 

What to do today?
... Står i valet och kvalet mellan städning och träning. Borde egentligen träna som en kompensation för fettorgien igår men jag vill inte.. alls...faktiskt. För då måste jag äta något bra och energirikt och sedan hoppa runt i två timmar helt otålig och sedan träning (som kommer kännas underbar när jag väl är där) och sedan hem och laga något proteinrikt och mättande och sedan dusch och sedan kommer jag vara supertrött men superren och ha (skön) värk i benen. 

Om jag väljer att städa kan jag med (halv-)gott samvete gå runt i myskläder hela dagen men då måste jag faktiskt städa hela dagen också, vilket jag inte heller har någon lust med alls. Å andra sidan ser lägenheten ut som ett kaosområde och jag har ju faktiskt köpt lim för att kunna laga dammsugaren. 

Apropå limmet (som är ett tvåkomponentslim) - om man nu ska ta lika mycket av varje komponent, varför är tuberna olika stora och därmed innehåller olika mängder? RIP OFF!

Dagens humör mätt i tonårsångest:


Nirvana - "Heartshaped Box"
(... Hur kommer det sig egentligen att många i min ålder och uppåt ser sin ungdomstid så präglad av Nirvana?)

Kommentarer
Postat av: Elina

Behöver du köpa en fin, liten, blå dammsugare som jag säljer för en överkomlig summa?:-)

Kram
/E.

2007-12-02 @ 14:34:13
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se
Postat av: Nancy

E: Nope, jag fixade min, den fungerar skitbra :)

2007-12-02 @ 14:40:31
URL: http://negativenancy.blogg.se
Postat av: Elina

Så bra!:-)

/E.

2007-12-02 @ 20:56:49
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0