Mintchoklad

Är min nya besatthet. Lukten, smaken - my god, it's so good. Min vana trogen kommer jag antagligen knapra i mig en livsranson på en månad för att sedan ignorera mintchoklad totalt då något annat fångar mitt intresse - as always. Listan på besattheter är milalång och har inkluderat allt från keso till cashewnötter till röd curry till cheeze crunchers till jordnötssmör till potatismos till vitlök och så vidare.

Minty goodness:
- Marabou Mintkrokant & Linds Intense Mint. Choklad goes tandkräm. Yum Yum. 
- After Eight-glassen jag åt på Triumf när jag var på fika-utflykt med jobbet is to die for.
- Hittade precis recept på en kladdkaka med smälta After Eight i. Hm - breakfast?
- Köpte ett Peppermint-lipbalm (b.la) när jag shoppade makeup online förra veckan. Fruktansvärt bra, ur fukt-synpunkt (samt billigt) och håller mina mint-lustar i schakt temporärt.


260095-117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0