Nattjobb

Egentligen, fan vad jag trivs med att jobba natt. Mer pengar, mindre jobb och jag kan med gott samvete sova bort hela dagen. Det enda är att man måste hålla sig vaken som jag (faktiskt) inte har problem med, är kvälls- och nattmänniska. Natten idag var hur lugn som helst, ingen bakning, bara städning och det fanns också bra program på tv.

... Har lite dåligt samvete för att jag missar min handledningsgruppräff idag men bara minimalt. Fick ett mail av handledaren där han skrev att vi ska ta del av varandras kompetenser under grupphandledningar och inte vara en ensam satellit i rymden under uppsatsarbetet. Jag förstår tanken bakom detta, I really do. Men saken är den att den förutsätter att gruppdeltagarna har något att bidra med i fråga om kunskap och kompetens och när det kommer till min grupp är det tveksamt. Jag ser ingen vinning i det men jag lovar (maybe) att vara en snäll flicka och dyka upp på övriga grupphandledningar. 
... Blir lite pissy på att han inte svarar på mitt mail också. What the hell liksom? Har han tid att maila övertygande liknelser för att få oss att dyka upp borde han väl kunna maila tillbaka till mig...?!

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag är likadan när det gäller nattjobb. Dels för att jag jobbar själv och kan göra allt i min egen takt. Läsa tidningar och bara slöa : ) O som sagt lite OB skadar aldrig. Vart jobbar du?

2007-11-09 @ 11:51:59
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Nancy

A: Jag jobbar extra på ett korttidsboende. Ob is the shit!

2007-11-09 @ 12:11:52
URL: http://negativenancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0