No more statistics

Idag blev jag och H änligen klara med statistik-uppgiften. Hade det inte varit för min grova uppsatsångest hade jag kanske känt mig lättad. Insåg att det har gått en vecka av uppsatskursen, en ynka vecka och jag är redan småknäpp. Jag har med andra ord satt ribban för de resterande två månaderna. Lovely. Risken finns också att jag inte kommer kunna lämna in den i tid och därmed låta den "flyta" tills mitterminsseminariet i mars/ april. Försöker förlika mig med tanken och förbannar mig själv som ska göra allting så jävla komplicerat. (Det vill säga. komma på världens bästa idé som omöjligen kan utforskas på den tid som en c-uppsats omfattar).

... Ska dricka mycket öl imorgon och försöka slappna av. Lyckligtvis kommer M ligga hemma i sängen när jag stapplar in, sent och rejält rund under fötterna. Ofta blir jag alldeles till mig över pojken trots att han varit min i snart ett år. Antingen har inte nyförälskelsen klingat av ordentligt eller så har jag fångat mig fina fisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0