No sugar for me please

260095-122

Alltså, på grund av min mintchoklad-addiction har det blivit lite mycket socker på sistone. Vilket egentligen är väldigt "out of character" för jag har alltid varit mer för fett. Smält ost, pizza, fetaost, pommes, ostbågar, klyftpotatis, vitlökssås is some good shit. Visserligen är jag generellt en chokladfantast men jag väljer lätt bort choklad om jag får en flöttig pizza med viktlökssås.
Ska dock försöka skärpa mig (lite iallafall) och undvika socker (i möjligaste mån). Fat is good, sugar is bad. 

Apropå sugar, var hemma på kort besök hos Elina idag och snackade skit och försökte mitt i all min uppsatsångest vara social. Maybe it worked, a little anyway. Tösabiten hade rensat ut skåp och förråd så jag fick en goodie-bag med mig hem: två fina röda vitprickiga kuddar till soffan, schampoo och serum (frisörprodukter), två påsar taco/soja-färs samt en bunt riktigt gamla timlistor som jag aldrig lyckas ta med mig från jobbet och som hon av ren barmhärtighet hade bärgat hem till sig och sedan glömt bort. 
... Bestämde även att jag ska sminka henne när hon ska på bröllop i december. Ser fram emot det - jag gillar att pyssla med folk!

Väl hemma knåpade jag ihop min efterlängtade problemformulering och halva metodavsnittet och åt smörgås. Jag antar att jag ska tacka min lyckliga stjärna för att jag kom utanför dörren idag (tränande) istället för att sitta med näsan i böcker eller fast framför datorn 24/7. Yej mitt spännande fucking liv!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hihi, gillar att ge bort grejer:-) Roligt att göra andra människor glada! Hoppas det och besöket medan jag lagade och åt mat:-) piggade upp mitt i din ångest.

Ser också fram emot sminkningen!! Bra idéer du kom med angående håret!

Kramis
/E.

2007-11-15 @ 23:38:45
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0