Nothing special Friday

Vissa dagar är bara klockrena. Det finns liksom ingenting ont att uttala sig om. Som idag, gick runt i stan med A och slösade pengar på viktiga pryttlar till min outfit imorgon och lyckades hitta ett par stövlar (overknee) för en fruktansvärt billig penning. Trots kackerlackigt mycket folk i stan gick det ändå bra tills jag träffade syster vid fyra och vi åkte hem till henne och far och åt god middag och sorterade fotografier inför en fotokalender vi ska beställa till farmor och farfar. Sedan vidare hem till mig med älskling och vuxnande fasoner som ost och kex med te. 

Har inte arbetat ett smack med uppsatsen idag (förutom runtringade till eventuella deltagare) och massa mera mailutskick. Så jag antar att det gills (lite). Ska läsa in mig på mer tidigare forskning i helgen.
... Men nu: varm säng och pojke.

Kommentarer
Postat av: Rocky Star

Vad blir uppsatsens inriktning?

2007-11-24 @ 12:24:27
URL: http://rocky-star.blogspot.com/
Postat av: Nancy

Utbildningsvetenskap/ samhällskunskap.

2007-11-25 @ 15:58:24
URL: http://negativenancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0