TF

Middag: Vitlöks- och svampschnitzel (veggo), grov bulgur, sallad och vitlöksås.

Fick ett uppsving av maten och gav mig på försöka arbeta vidare på att sammanfatta tidigare forskning. Som tur är har jag mer sidor än vad som egentligen behövs för en experimentell studie och därför har jag mer sidor över till TF. Tyvärr har jag inte tillräckligt med plats som skulle behövas för att sammanfatta all forskning, både internationellt och i Sverige. Dilemma!
Jag måste begränsa mig, (vilket man egentligen alltid måste göra), men nu måste jag begränsa mig MYCKET och jag står i valet och kvalet och frågar mig själv vad som är en rimlig avgränsning och vad mina framtida examinatorer kommer anse vad en rimlig avgränsning skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0