Träning

Borde gå till gymmet, borde gå till gymmet, BORDE gå till gymmet. Har grym uppsatsångest och jag har en känsla av att den kommer hålla i sig tills det är dags för inlämning och jag kommer bli helt knäpp på kuppen. Så jag borde alltså gå och träna and blow of some steam. Men jag bara vet att gymmet är fullt av hurtiga kärringar som snackar mer än de tränar och stönade inoljade ungbiffar i för tajta brallor. Me like it empty. Och jag är lat idag. Men om jag stannar hemma borde jag åtminstone städa. So what to do: träna eller städa?

Kommentarer
Postat av: Elina

Tjingeling.

Läser din blogg såhär i natten. Känner återigen igen mig i din uppsatsångest; en känsla av att ingenting annat existerar i ens tankeverksamhet och att man faktiskt kommer att bli "tokig" på kuppen... Skönt att du fick tränat bort lite uppsatsångest och skingrat tankarna lite!

Hade by the way tänkt uppdatera min blogg idag. Skriver nu i dagarna...

Vi ses snart!
Kram på dig
/E.

2007-11-11 @ 02:28:56
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0