What is ladylike?

Storm Large - Ladylike

Tv6 visar ju Rockstar igen och jag började komma ihåg hur mycket jag gillade Dilana. Insåg igår också att Storm var riktigt bra hon med, i synnerhet i ovanstående låt - som hon tydligen skrivit själv. Att varken hon eller Dilana vann är ett mysterium.
Anyway, it's a good song.

Har hunnit äta frukost och ska snart pallra mig iväg till träningen. Vaknade imorse av lillkissan som låg och buffade på mig. Min lilla vildkatta tycks ha funnit sin plats ordentligt och släppt mycket av sin rädsla och är väldigt kontaktsökande. Är en helt annan katt med andra ord. Good shit. 

Alltså ansiktsuttrycket bruden har sekunderna innan hon öppnar munnen. Det är som om hon förvandlas till en helt annan människa. Ett jävla litet krutpaket. 


Dilana - Lithium (encore)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0