You say that things change, my dear

Jag är världsbäst på att bygga upp krav och förväntningar på mig själv. Mina förväntningar på uppsatsen har varit skyhöga och när jag nu börjar brottas med alla problem skär det sig med min handledare (som jag inte ens har träffat än). Fick ett mail idag som fick luften att pysa ur min orkesballong. Jag överreagerar säkert.

IDAG:
- Skulle tränat men skiter i det. Jag vill inte ha folk omkring mig just nu.
- Hämta ut medicinen.
- Promenad. Behöver egentligen motion och promenader är ett bra asocialt alternativ.
- Handla (Kattsand, middag)


Naturligtvis blir jag gladare av att lyssna på Tori.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

=) tack för tipset!

2007-11-14 @ 17:50:00
URL: http://fishb8.blogg.se
Postat av: Elina

Förväntningar skapar ofta besvikelse. Försök se situationen som den är och möt den därifrån. Lättare sagt än gjort, men inget blir heller "lättare" ju "svårare" man säger att det är...

Kämpa för det du brinner för!!

*Tänker på dig*
Hoppas att lite umgänge med mig en dag kan lysa upp.
Kram
/E.

2007-11-14 @ 18:37:08
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0