Gymhagga

Släpade mig iväg för lite träning idag, endast motiverad av att om jag inte begav mig så var jag tvungen att påbörja min hemtenta som jag ignorerat hela helgen. Körde igång och konstaterade att det vanliga dunka-dunket var utbytt mot P3, ingalunda min favorit men mycket bättre än den vanliga skiten. (Det artar sig med andra ord.)

Blev dock helt galen på en jävla tant som satt på alla maskiner och växlade mellan att stirra tomt ut i luften och att halsa vatten. Så jävla irriterande för hon satt verkligen bara där och körde kanske sedan 10 reps för att sedan pausa i tio minuter och så vidare. Timade att hon satt på en av magmaskinerna i 25 minuter sammanlagt. (Hade klar utsikt från cykeln både över klocka och tanta-fan). 

...Så jävla frusterande! Och jag har bättre saker för mig än att störa mig på pösmunkar på gymmet. (Or so I wish to think...)

Kommentarer
Postat av: Elina

Nä, tänk på musklerna du får istället:-)
/E.

2007-10-04 @ 13:06:29
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0