Idolparodin

Jaha, har poletten äntligen trillat ner hos juryn?
Som om talang vinner den tävlingen. Såg reprisen på fredagsavsnittet av Idol på jobbet i söndags och att endast Sam överhuvudtaget är kvar är fanimig skrattretande för han total sågade en helt jävla underbar klassiker. Inte nog med att han såg ut som en clown när han sjöng den, han sjöng den fanimig som en dassig jävla sådan också!
...Det blev plötsligt glasklart varför jag aldrig tittat på det programmet.

Och det är ingen slump enligt Aftonbladet som skriver att den tittargrupp som har högst siffror är kvinnor i åldrarna 40-59. Minst är tittargrupperna 3-14 och 14-24. 
... Jaha så medelålderskvinnor gillar idioter som ser ut som och sjönger som clowner?!
Jävla kärringar.

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha! Ja, Sam var ingen höjdare denna gång. Han har en skön soulröst annars! Jag tillhör den där lilla skaran, som kollar fast jag inte är kärring;-) Börjar kolla å auditions och sen blir jag fast, hihi. Jag diggar Daniel, han är skön och egen!

/E.

2007-10-31 @ 12:27:00
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0