Jävla GU del fyra

Haha, inte går det framåt heller. Murphys lag verkar gällande. Lusläst uppgift och pratat med H och inser att de svenska artiklar jag hittat automatiskt exkluderas då uppgiften går ut på att göra en litteraturöversikt på artiklar från internationella tidskrifter. Härlig formulering utan någon som helst hänsyn till att det finns artiklar publicerade i tidskrifter utgivna av GU själva (HAHA) som är relevanta när man ska sammanfatta synen på ett forskningsområde. 

I hate my life.
Har spenderat de senaste tjugo minuterna av min existens med att maila diverse människor (kursledare, seminarieledare etc) och framfört flera klagomål. Tid jag onekligen kunde ha lagt på att arbeta vidare med mina uppgifter. Not good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0