Jävla GU del tre

Okej, jag har hittat två artiklar som jag vill ha men den tredje, the holy grail - som i princip alla refererar till finns inte digitalt eller på biblioteken (i Sverige). Antar att jag får acceptera detta. Lovely. Ovanpå allting får jag veta att jag måste genomlida grupphandledningsträffar igen, på även denna uppsats. FAN FAN FAN.
Jag må vara negativ (duh!) men på förra uppsatsen fick jag inte ut någonting överhuvudtaget av dessa möten. Ingen bryr sig om att läsa varandras uppsatser innan heller utan är bara intresserade av sin egen uppsats och eventuell feedback vilket leder till att ingen får bra feedback av någon annan än handledaren vilket jag tycker förkastar hela ideén med grupphandledningar. 

... Den här dagen blir bara värre och värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0