Jävla GU del två

I teorin låter det bra att låta oss träna i att skriva litteraturöversikter, i praktiken suger det när man endast tillåter att vi använder oss av vetenskapliga artiklar (dvs. ej avhandlingar, böcker eller examensarbeten). Känner mig synnerligen förtjust i det faktum att jag på bästa mullvad-manér lyckats med att gräva fram en del relevanta artiklar som rör mitt forskningsområde men sedan är de inte tillgängliga på grund att många tidskrifter inte lägger in sina nummer digitalt efter 1995. Jävlar mig vad roligt tänker jag och kollar om tidskrifterna finns tillgängliga på biblioteken i pappersform. Nu blir det roligare svarar datorn intuitivt och spottar fram att nej det finns det inte. 

  260095-96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0