Jävla GU


En vecka innan vi påbörjar uppsatsen som inofficiellt redan påbörjats i vår metodkurs får jag och H veta att vår rest från förra metodkursen i statistisk analys måste vara klar annars kommer vi inte bli registrerade på uppsatskursen. Vi själva har ju låtit den släpa då vi blev upplysta i början av terminen att det inte finns någon chans till att gå på ett seminarium rörande denna rest då denna kurs inte går förrän till våren. Man kan tycka att vederbörande kunde upplyst oss att vi ändå måste göra resten innan uppsatskursen, jag menar, det hade varit skönt att få veta detta i september istället för veckan innan kursen börjar när vi samtidigt har vi  STORA inlämningsuppgifter. 

....Men så är jag ju lite bekväm av mig också och tycker att en vecka är lite lite tid för två jävla gigantiska inlämningsuppgifter samt att lära sig SPSS på egen hand samt producera en gruppuppgift och ytterligare en individuell uppgift. Fan vad roligt jag kommer att ha i veckan. Woopdifuckingdoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0