Kitte goes gigolo

Med många gäster med olika behov delade personalgruppen upp sig igår och jag och en annan vikarie blev kvar. Efter att sagda gäster blivit nattade och köket städad och all tvätt tumlade runt i maskin dukade vi fram kvällsmat och inväntade de andra. Lite ost, digestivekex, te och lite underlig konversation var riktigt gott och underhållande sådär på kvällningen.
Min professionella åsikt är att min kära medvikarie är knäpp i huvudet men på ett jävligt roligt sätt:

Z: Jag hade en katt, Marko, fast han var ute mycket och letade tjejkatter va.
Jag: Ja aha okej men min hankatt är kastrerad.
Z: NEJ! Men så kan man ju inte göra, alla djur och arter måste få leva ut sin sexualitet.
J: Ja fast det är ju synd om honom då han är innekatt om han inte får leva ut den, då är det ju mer humant att kastrera honom så han inte går runt och är frustrerad.
Z: Men du får ordna sådana träffar...
J: Va? (tvivlande blick)
Z: Ja med en liten kattflicka så de kan älska lite. 
J: HAHAHA nämen alltså de skriker som satan...
Z: Jomen vem gör inte det när man pysslar med sådant hehe? Du kan gå ut och fika när de sätter igång...
J: Nämen jag tänker INTE pimpa min hankatt...

Kommentarer
Postat av: Elina

Tänkte på dig idag då jag kollade på "Hitta hem". Gud så söta kattungar och eldsjälar för djur! En kvinna i programmet, som arbetar i ett katthem sade att det finns många hemlösa katter, tyvärr... samt att det "man" kan göra är att kastrera sin katt, för att han/hon inte ska få en kull med ungar, som ingen kan ta hand om.

/E.

2007-10-18 @ 23:06:31
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0