Klädbegär

Blir inget FPP för mig. Har egentligen inte tid, ska jobba och plugga och städa och göra massa annat nyttigt i helgen! Har dessutom ingen lust att bara slänga på mig något för allting som finns i klädkammaren har jag använt tusen gånger (iallafall i mitt huvud) och hunnit tröttna på. Men samtidigt är jag jättesugen för det var längesedan jag var där och jag vill ju dit. Vore inte helt fel om det bara flög förbi en tusenlapp eller två rakt in i fickan.

- Okej, okej, jag vet inte riktigt om jag skulle kunna gå i dem. Eller stappla fram skulle nog fungera men gå snyggt?! Tveksamt men attans vad heta de är. 

260095-81  260095-87 

- Har velat ha en underbustkorsett ett bra tag faktiskt men inte haft råd. Känns det motiverat att inhandla en korsett för så mycket pengar när man kommer använda den orimligt lite? Å andra sidan kanske jag skulle använda den mer om den till skillnad från korsetten i klädkammaren som samlar damm, faktiskt passade mig och inte var för stor på sina ställen.
...dessa två modeller hade gärna fått krama mitt sidfläsk anytime...

260095-82  260095-83

- Kan inte erkänna att jag på något haft en thing för sailors men hade jag kroppen till det skulle jag nog spatsera runt i nedanstående dräkter. Sötare än sötast och tillfredställer min senaste huvudbonadsbesatthet.

260095-85260095-86



Kommentarer
Postat av: kimJ

sexigt.. Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-10-26 @ 10:11:38
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: nett

Sailordräkterna är ju bara för bedårande!

2007-10-26 @ 10:35:40
URL: http://automatedalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0