Kväll

Blev precis utskälld av syster i telefon för att hon tycker att jag börjat dra på vokalerna i vissa ord och börjat låta som en stockholmare. Ont förtal förstås, jag är göteborgare i hjärtat!

Har inte orkat prestera och ondgöra mig över något i bloggen idag. Hela dagen i skolan och mitt sena seminarie fick mig att tappa sugen lite. Kom inte ens iväg till träningen trots att jag egentligen behöver det. Mitt humör förbättras vida om jag får ut lite aggressioner. Kroppen mår bättre också, jag känner kanske inte att jag får superdåligt samvete om jag inte går det men jag känner av suget i kroppen. Får kompensera med att pallra mig dit imorgon. 
...Borde gå och lägga mig men att surfa planlöst har sin förtjusning det med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0