Lagen om alltings jävlighet

260095-72

På sistone har jag och M byggt ett tvättberg som heter duga. Och det var väl tänkt att vi skulle tvätta det idag men tvättstugan behagar naturligtvis att gå sönder, pga. att jag äntligen tog tummen ur röven. It never fails. 
...Eller ja, den elektroniska låset har troligtvis pajat, eller så har min bricka gjort det. Vilket som. 
Var så jävla roligt att släpa tillbaka de två tonen tvätten vi hade släpat ner. Jag hatar att dela gemensamma utrymmen med andra människor som gör sönder dem hela jävla tiden...Mitt kungarike för en tvättmaskin!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja! Det är helt jäkla underbart att ha en tvättmaskin att köra så fort tvättkorgen börjar öka i höjd!:-)

/E.

2007-10-15 @ 22:58:09
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0