Metodologi


260095-77

Metodföreläsningarna igår gick bra, dock var jag helt mosig i huvudet efter ha suttit från nio till fyra. Vanligtvis när man har föreläsningar koncentrerar mig sig mer eller mindre och därmed orkar man en hel dag. Jag var dock tvungen att lyssna alert varenda liten minut för att inte missa någonting överhuvudtaget. Blev lite knäckande till slut. Men föreläsaren var bra och jag fick chansen att bolla lite idéer med honom och bara det var guld värt. 

...Börjar dock inse vad jag gett mig in på, haha, I am so screwed. 
Blir det bra och jag lyckas genomföra experimentet kommer uppsatsen bli grymt bra men faller någon av förutsättningarna på vägen kan jag lika gärna låta bli att lämna in...



Kommentarer
Postat av: Elina

Det är när något "faller på vägen" och utmanas att tänka om, som du också utvecklas och lär dig nya ting. Att finna nya strategier för att ta dig mot målet... I know the feeling av att ha ett helt stort examensarbete framför sig och att ändra taktik under vägens gång. Go for it! Jag tror på dig.

Kram
/E.

2007-10-26 @ 21:24:07
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0