PMS-monster

...?
I ärlighetens namn är väl ingen tjej helt genomtrevlig vid den där tiden, men jag tycker allt att jag är mer aggressiv vanligtvis. Min kvinnliga förbannelse (I curse thee!) tar snarare fram min ömkligare sida. Gnäll, gny och choklad är en del av kostcirkeln och dylik logik. Too charming...

Tycker nog allt att jag är jobbigare och mer svårhanterlig när jag är trött och/ eller bakis.
Det är nämligen mycket lättare att vara arg och leva rövan när magen inte är svullen och värker. Å andra sidan är stubinen kortare vid mens än annars (haha är det ens möjligt?!) men det är mest en sorts ledsam ilska, när man har nära till tårarna och tycker synd om sig själv för att man råkar ut för idioter istället för att man vill slå in vederbörandes skalle med den trubbiga delen av en yxa.


260095-69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0