Working on a sunday

260095-90
(Ja, jag har fått dille på knäppa kattbilder)

+
...Åt cheeze crunchers till frukost idag. Yum.
...Fick veta att jag får tillbaka min "gamla" handledare från B-uppsatsen som handledare för min C-uppsats. Jag tycker det är skitroligt men han tyckte nog att jag och H var lite high-maintenance då. Krävde mycket feedback och tid. Får la se hur det blir den här gången.

...En extra timma inatt! YEJ! 
...Färgade mitt hår igår som är härligt askblont igen istället för en svag nyans av uringult.

...Ska jobba tio timmar idag. Behöver dock pengarna!
...Dumma ekonomi. This is not gonna be a good month. Funderar på att tradera till mig lite extra fickpengar.
...Lägenheten ser ut som ett testområde för kärnvapen. Katterna är dock förtjusta och betraktar kartongerna i vardagsrummet som sin privata lekplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0