Decameron - My shadow

                              260095-41

När jag fortsäter det tidsödande arbetet med att lägga in alla mina brända skivor i datorn (bitchjobbigt när man måste fylla i låtnamnen för hand) upptäcker jag hela tiden massor med gammal och jävligt bra musik. 

En gång i tiden hade jag kontakt över nätet med värsta strulflickan, vi snackade om dittan och dattan och bytte musik och jag fick ett par filer med ett band som heter Decameron. Blev väldigt förtjust, speciellt i en låt: Mistress of Sacrifice.
Helt underbar.
...Vet ingenting direkt om bandet förutom vad jag hittade nu på google: litet skitband som släppte en demo och en skiva och som inte spelar ihop och antagligen inte gjort det på ett jävla tag...

....Good song though...:

"She's got eyes like the starfilled skies
She said come to me I'll give you immortality
Her voice caress me like the wind in the trees
she is mine, I am hers to give"


Kommentarer
Postat av: Elina.

Ohh, är det den där skivsamlarsidan, som är så grymt jobbig att uppdatera (?) Började lägga upp mina skivor där, men har totalt glömt bort att jag lagt upp dem på sidan...

2007-09-21 @ 17:46:17
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0