Födelsedag

Kompisen jag skulle gå och spinna med igår sket i det så jag sket i spinningen när jag väl kom dit. Tog det som ett ypperligt tillfälle att testa maskinerna i gymmet. (Måste säga att rodden hittills är min favorit.) Hursomhelst, medan jag sprang runt såg jag in i en sal där folk hoppade omkring och det såg intressant ut. (Bodystep med MRL). Ska testa det nästa gång tror jag. Funderar på en omgång bodypump också någon gång i veckan.

Och idag är det dagen D. Födelsedagen. Snart är man hälften till femtio. (Usch). Känner mig dock inte särskilt nojig, jag antar att det kommer vid 25, eller 30. Ve och fasa.

Planen idag:
- Åka in till stan och plugga.
- Möta upp älsklingen.
- Åka hem till far och förbereda tårta och fika.
- Vänta in syster och farmor och farfar.
- Moffla tårta och få presenter.
- Åka hem och beställa obscent många par skor. (...nästan bästa saken på hela dagen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0