Gym-etikett

Gymmade imorse (tidigare än vanligt) och var väl inte superpepp i ärlighetens namn. Körde lite hårt på benen förra gången och innanlåren värkte. Men trägen vinner så att säga. Humöret var alltså inte på topp från början och sämre blev det.
Hursomhelst, på dagarna är det lite mindre klyschig gym-musik i högtalarna än på eftermiddag/ kvällen. Dvs remixarna är inte kung. Fortfarande vidrig musik (men inte lika illa som på spinningpassen.) I will survive.

...En tanta tyckte tydligen att hon ville råda bot på detta och hookade fast sin mobil på bröstet och satte på sin egen musik. Så istället för att vi andra stackare ensidigt plågas av musiken som kom från högtalarna störs vi också av hennes egna oljud. Så jävla skitigt av henne!
Blev fly förbannad för jag kunde inte koncentrera mig alls efter det och vart jag än gick hördes bara ett jävla brus. Förstörde hela dagen. 

...Om det är en sak som borde raderas ur den teknologiska historien så är stunden när någon kom på att mobilen kunde användas som bergssprängare. Överallt spottar människor ut sin musik (gym, spårvagnar, hållplatser, affärer, etc.) utan den minsta hänsyn. Jävla påhitt!

...Jag önskar att jag var åttio så jag kunde komma undan med att käppa till deras telefoner.

Kommentarer
Postat av: Millazz

aj aj, det va med andra ord hårda bud på gymmet.
Tack för kommentaren.

2007-09-26 @ 18:23:15
URL: http://millazz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0