Gymma

Idag är det tänkt att jag ska gå och skaka mitt fläsk på gymmet men måste ladda kolhydrater först. Gjorde misstaget att inte äta ordentligt innan förra gången och det fick jag betala på kvällen senare. Så, inget mera fusk. 

Måste erkänna att jag trivs på gymmet grymt bra. För det första är det nästintill folktomt på dagen (innan tre) och det passar mig som hand i handske. För det andra är det inte fyllt av superfita inoljade träningsmonster till människor utan en rejäl blandning. 
Efter ha sett en ung kvinna med en post-gravid-mage (lös hud, mörka bristningar) känner jag snarare att man blir av med eventuella kroppskomplex än skapar nya. 

...Idag är det annars utgång som gäller, efter att K hämtat Keiko (ahh separationsångest) och sedan jävla massa öl med Martina. 

Kommentarer
Postat av: Elina.

Träning innebär för mig "sundhet", så en blandning av människor på att gym är precis som jag vill att det ska vara! Och du med vad jag förstår;-)

2007-09-21 @ 17:45:10
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0